Jesteśmy tu, by pomóc Ci w realizacji Twoich projektów. Napisz do nas!
Chcesz zarezerwować studio? Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Najczęściej zadawane pytania
Rezerwacji można dokonać poprzez prosty i intuicyjny formularz na naszej stronie internetowej.
W procesie rezerwacji należy wybrać przedział czasowy potrzebny na wynajem (pamiętaj o zaplanowaniu czasu na przygotowanie się do sesji i posprzątanie po sobie!) oraz uiścić opłatę w formie przelewu bankowego (Przelewy24 lub BLIK).
Po dokonaniu rezerwacji, otrzymasz potwierdzenie na podany przez siebie adres mailowy. To wszystko – później wystarczy pojawić się w studio w wyznaczonym czasie 🙂
Nasze studio oferuje:
- Tła fotograficzne w różnych kolorach,
- Lampy błyskowe i światła ciągłego,
- Modyfikatory światła,
- Statywy, blendy i klamry,
- Dostęp do stanowiska do makijażu i garderoby,
- Meble, rekwizyty i dekoracje,
- Parownicę do prasowania tkanin i ubrań,
- Sprzęt audio.
Szczegółową listę znajdziesz na naszej stronie w sekcji Wyposażenie.
Oczywiście! Możesz przynieść własny sprzęt fotograficzny i akcesoria.
Chętnie oprowadzimy Cię po studio na początku wynajmu i pokażemy obsługę sprzętu, z którego będziesz korzystać. W wiadomości potwierdzającej rezerwację otrzymasz także e-book wprowadzający z instrukcją obsługi sprzętu i prezentacją możliwości wykorzystania naszej przestrzeni.
Na czas rezerwacji studio jest jednak na Twoją wyłączność, asystentki nie ma na miejscu (chociaż w każdej chwili możesz zadzwonić i dopytać, jeśli będziesz czegoś potrzebować!). Możesz wybrać pomoc asystentki w procesie rezerwacji za dodatkową opłatą zgodnie z obowiązującym cennikiem, jeśli potrzebujesz wsparcia.
Nie – wynajmując studio, masz je na wyłączność na czas trwania rezerwacji.
Nie musisz też rezerwować odrębnych pomieszczeń – masz dostęp do całego lokalu, obejmującego dwa pomieszczenia do wykonywania sesji zdjęciowych i tworzenia nagrań, toalety, aneksu kuchennego z napojami i przestrzeni ze stanowiskiem do makijażu.
Płatności dokonuje się w procesie rezerwacji studia za pośrednictwem przelewu bankowego. Do potwierdzenia rezerwacji konieczne jest wpłacenie całej kwoty za rezerwowany czas wynajmu.
Rezygnacja z rezerwacji do 48 godzin przed terminem umożliwia zwrot 100% wpłaconej kwoty. W przypadku zgłoszenia rezygnacji dzień przed terminem obowiązuje zwrot 50% wpłaconej kwoty. Rezygnacja zgłoszona poniżej 24 godzin przed rezerwacją jest bezzwrotna.
Tak! Studio znajduje się w centrum Dąbrowy Górniczej – przy ul. 3 Maja 16. Aby dojechać do studia, będziesz przejeżdżać ulicą Juliusza Bandrowskiego-Kadena, wzdłuż której znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe.
Jeśli nie znajdziesz miejsca parkingowego, możesz skręcić w ulicę Stefana Okrzei, gdzie również znajdują się bezpłatne miejsca. W weekend nie powinno być żadnego problemu z parkowaniem.
W tygodniu, gdy miasto ulega większemu obłożeniu, mamy dla Ciebie opcję awaryjną – nasze tajemne miejsce w magicznej bramie 😉 Instrukcję, gdzie dokładnie zaparkować w przypadku braku ogólnodostępnego miejsca, otrzymasz po złożeniu rezerwacji.
Studio udostępniamy w godzinach 7:00-21:00. W przypadku zapotrzebowania na inne godziny, prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów – możemy przedłużyć dostępne godziny najmu do północy.
Jak najbardziej! Studio jest przygotowane do pracy z większymi grupami – fotografami, modelami, wizażystami czy klientami. Do tej pory mamy sprawdzoną sesję z 12 osobami pozującymi jednocześnie – wszyscy się mieszczą 🙂
Tak, możesz korzystać z własnych rekwizytów. Prosimy jedynie o zachowanie porządku i zgłoszenie rekwizytów, które mogą wymagać dodatkowego przygotowania przestrzeni.
Zawsze chętnie gościmy kawą i herbatą 🙂 Ze względu na troskę o wyposażenie studia, prosimy o zachowanie czystości i unikanie jedzenia w pobliżu mebli i wyposażenia. Możesz swobodnie zjeść w strefie makijażowej i kuchennej!
W kamienicy, w której mieści się studio, znajdują się strome i wysokie schody prowadzące do wejścia. Może to stanowić wyzwanie dla osób z trudnościami w poruszaniu się. Samo wnętrze studia jest przestronne.
Minimalny czas wynajmu to 1 godzina. Nie ma górnego limitu – czas wynajmu możesz wybrać w systemie rezerwacji, zaczynając od jednej godziny, a kończąc na całym dniu zdjęciowym.
Rezerwując wynajem, przemyśl dobrze, ile czasu potrzebujesz na przygotowania oraz posprzątanie i przestawienie mebli czy dekoracji do stanu, w jakim je zastałeś/zastałaś. Jeżeli nikt po Tobie nie zarezerwował studia, możesz przedłużyć swój pobyt po potwierdzeniu tego faktu z wynajmującą. Za przekroczenie czasu wynajmu obowiązuje dopłata do kolejnej pełnej godziny (+100zł)
Tak! Możesz swobodnie przemieszczać meble, dekoracje i inne elementy wyposażenia, tworząc aranżacje, jakie najbardziej będą pasować do Twoich potrzeb.
Pamiętaj jednak, że do końca zarezerwowanego czasu każdy element wyposażenia musi trafić na swoje miejsce (a przynajmniej mniej więcej ;)). Po Tobie przyjdą kolejni klienci, którzy będą chcieli skorzystać ze studia i będą oczekiwać porządku oraz aranżacji zgodnych z ofertą.
Uszanuj wspólną przestrzeń i zadbaj o czystość i porządek! W przypadku nieuporządkowania studia po swoim pobycie i braku przedłużenia czasu rezerwacji na ten cel, doliczymy kwotę w wysokości 50zł, którą należy uiścić przelewem BLIK w dniu wynajmu.
Czas rezerwacji oznacza opłacony przez Ciebie przedział czasowy, w którym udostępniamy Ci studio. Nie zmniejszamy kwoty wynajmu w przypadku spóźnienia i nie ma możliwości przedłużenia pobytu w studio – za wyjątkiem sytuacji, w której opłacisz kolejną pełną godzinę.
Tak! Jesteśmy pet friendly i zapraszamy na zdjęcia z pieskami i kotkami. Nie pobieramy dodatkowych opłat za obecność zwierząt w studio, ale szczególnie prosimy o zadbanie o czystość. W przypadku pozostawienia zabrudzeń po zakończeniu wynajmu, pobierzemy dodatkową opłatę w wysokości 100 zł (płatną w dniu rezerwacji), a w przypadku uszkodzeń obwiązują zasady zgodne z regulaminem.
Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami – jesteśmy tu, aby pomóc! 😊